26/01/2014
מראה שחורה – דה מרקרחברות הנסיעות הפכו לתלויות באופן עמוק יותר בצרכנים, בצרכים שלהם ודעותיהם, כפי שלא היה מעולם.
לידיעה המלאה >26/01/2014
דיקור סיני: אתר האינטרנט למוצרים מסין שעקץ את הלקוחותאתר האינטרנט סטופ-שופ, שהציע מוצרים רבים במחירי רצפה, השאיר לקוחות ששילמו אלפי שקלים ללא המוצרים. האתר שנסגר בינתיים שייך לחברה שעומדת בפני פשיטת רגל. מירב כהן, מנכ"לית "אמון הציבור": פנינו לחברות האשראי להפסיק להכיר בתשלומים לחברה. לכתבה המלאה לחצו כאן.
לידיעה המלאה >24/01/2014
כנס הזכיינות הראשון במגזר הערבי – ערוץ 2השבוע התקיים כנס הזכיינות הראשון במגזר הערבי שיזמה הרשות לפיתוח כלכלי במגזר הערבי דרוזי וצ'רקסי במשרד ראש הממשלה יחד עם המרכז לקידום זכיינות בישראל. צוות ערוץ 2 היה באירוע ושוחח עם הגורמים הרלוונטיים אודות חשיבות האירוע כמנוף לפיתוח כלכלי במגזר הערבי.
לידיעה המלאה >22/01/2014
איך מייצרים חשמל מזבל? – תכנית חיסכון ערוץ 2אתר הפסולת תאנים שבגליל העליון, המופעל על ידי איגוד ערים גליל מזרחי וגולן , מייצר חשמל מזבל המוזרם למפעל פרי הגליל
לידיעה המלאה >22/01/2014
"חברות הלואוקוסט דוחקות את סוכני הנסיעות וחברות הצ'רטר מהשוק" – דה מרקרטיסות הלואוקוסט נמכרות ישירות באתרי חברות התעופה, והמשמעות היא שסוכני הנסיעות לא נהנים מעמלות בגינן, ועלולים לאבד לקוחות. ההערכות הן שהסוכנים הגדולים ישרדו, אך לגבי הקטנים האופטימיות אינה גדולה. "יהיה להם קשה להתמודד מול הלואוקוסט", אומר רונן קרסו, סמנכ"ל שיווק באיסתא לידיעה המלאה – לחצו כאן
לידיעה המלאה >