21/06/2015
מחנה יהודה השוק הפופולארי ביותר ברשת – NRGמהו השוק הפופולרי ביותר בישראל? ניתוח של מדדי google השונים מלמד כי אמנם היקף החיפושים של שוק הפשפשים הוא הגבוה ביותר בפער ניכר, אולם שוק מחנה יהודה הוא השוק המדובר ביותר ברשת
לידיעה המלאה >21/06/2015
ynet – חופשת הצעירים של הקיץ – איסתאמאי המסיבות הספרדי איביזה ועד לאחיו היווני זקינטוס, מפראג ועד אמסטרדם: חופשת הקיץ של התיכוניסטים כבר כאן. קבלו את כל הדילים השווים לחופש הגדול 2015 ביניהם מספר דילים מובחרים של איסתא. לכתבה המלאה – לחצו כאן
לידיעה המלאה >18/06/2015
ידיעות אחרונות מוסף ממון – איסתא: "הקיץ שייך לצעירים"נועם רון מנהל השיווק של איסתא: "כ-30 אלף בני נוער רובם תלמידי שביעית ושמינית, יוצאים לחופשה ללא ההורים. הם נוסעים בחבורות של ארבעה עד שמונה לחופשות של כשבוע. להמשך קריאה – לחצו כאן
לידיעה המלאה >17/06/2015
קמפיין "שים לב לרוכב" – YNETמשפחתו של שניאור חשין, רוכב האופניים שנהרג לפני חמש שנים מפגיעת רכב, מנסה לעורר את מודעות הציבור לפגיעותם של הרוכבים. הקמפיין יוזנק בימים הקרובים ויגיע לשיאו במסע רכיבה שנתי.
לידיעה המלאה >16/06/2015
ynet: "אי אפשר להתייחס אליהם כצבא צללים""המטרה שלי היא בראש וראשונה לעמת את הציבור בגובה העיניים במפגש עם בני אדם אמיתיים עם היסטוריה כואבת". לקראת פתיחת תערוכת הכרזות וסרטוני הוידאו "תכירו" במדיאטק חולון בשבוע הבא, יוסי למל, מעצב התערוכה, משתף. לכתבה המלאה לחץ/י כאן
לידיעה המלאה >